En Son Eklenen Tv Kanalları

Kazım Koyuncu – Anılar Düştü Peşime





Kazım Koyuncu – Anılar Düştü Peşime vidyo klibini izlemek için videonun üzerindeki PLAY işaretine basın

Klipler mp3′ler gibi değildir, internetteki yasal video sitelerinden sizler için özenle seçilmiş müzik videolarıdır. İzleyerek müzik dinlemenin keyfine varın. Sevdiğiniz klip için yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın.

Anılar Düştü Peşime şarkı sözleri
Anılar düştü peşime uyumaz oldum
Düşlerim vardı yamacına
Varamaz oldum
Rüzgarla yarışırken koşamaz oldum
Düze çıkmaz yollarım inemez oldım

Geçmiş günler düğüm düğüm
Çözemez oldum güzelim
Sevda yüklü bulutlardan geçemez oldum güzelim

Söz, müzik : ilhan karahan

Diğer Kazım Koyuncu şarkı sözleri için diğer kliplere bakabilirsiniz. Hatalı şarkı sözü tespit ettiğinizde yorumlara doğrusunu yazarsanız seviniriz.


,