En Son Eklenen Tv Kanalları

İşte Gidiyorum : Kazım Koyuncu Video Klip İzle


İşte Gidiyorum : Kazım Koyuncu Video Klip İzle
Kazım Koyuncu – İşte Gidiyorum vidyo klibini izlemek için videonun üzerindeki PLAY işaretine basın Klipler mp3′ler gibi değildir, internetteki yasal video sitelerinden sizler için özenle seçilmiş müzik videolarıdır. İzleyerek müzik dinlemenin keyfine varın. Sevdiğiniz klip için yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın. İşte Gidiyorum şarkı sözleri İşte gidiyorum Birşey demeden Arkamı dönmeden Şikayet etmeden Hiçbirşey almadan Birşey vermeden Yol ayrılmış, görmeden gidiyorum Ne küslük var ne pişmanlık kalbimde Yürüyorum sanki senin yanında Sesin uzaklaşır herbir Adımda Ayak izim kalmadan gidiyorum Gerdiğin tel kalbimde kırılmadı Gönülkuşu şarkıdan yorulmadı Bana kimse sen gibi sarılmadı Işığımız sönmeden gidiyorum Diğer Kazım Koyuncu şarkı sözleri için diğer kliplere bakabilirsiniz. Hatalı şarkı sözü tespit ettiğinizde yorumlara doğrusunu yazarsanız seviniriz.

,