En Son Eklenen Tv Kanalları

Zeynep Dizdar Aşk Fırtınası - Yeni Albüm 2011

Müzik Dinle
Zeynep Dizdar Aşk Fırtınası - Yeni Albüm 2011

Bu aşk fırtınası dinermi?
Uçup gitsem tozu sinermi
Karabulutlar sardı her yanımı
Dönsemmi dönmesemmi
Kamaştı gözlerim uyku yok
Çabalasam bana hayrı yok
Deliye döndürdü o güzel gözleri
Sevsemmi sevmesemmi
Kandırmak istemiyorum kendimi
Bu yol tuzak bana çok belli
Uzak dur benden senin değilimki
O tatlı dillerin beni yenermi
Çıktın bak yine karşıma
Kafamı karıştırdın
Seni içime gömmüştüm
Nasıl unutacağım
Çıktın bak yine karşıma
Kafamı karıştırdın
Seni içime gömmüştüm
Nasıl unutacağım
Bu aşk fırtınası dinermi
Uçup gitsem tozu sinermi
Karabulutlar sardı her yanımı
Dönsemmi dönmesemmi
Kamaştı gözlerim uyku yok
Çabalasam bana hayrı yok
Deliye döndürdü o güzel gözleri
Sevsemmi sevmesemmi
Kandırmak istemiyorum kendimi
Bu yol tuzak bana çok belli
Uzak dur benden senin değilimki
O tatlı dillerin beni yenermi
www.sarki-sozu.com
Çıktın bak yine karşıma
Kafamı karıştırdın
Seni içime gömmüştüm
Nasıl unutacağım
Çıktın bak yine karşıma
Kafamı karıştırdın
Seni içime gömmüştüm
Nasıl unutacağım

,