En Son Eklenen Tv Kanalları

Cansu - Hangimiz Daha Yorgun

Müzik Dinle
Cansu - Hangimiz Daha Yorgun

Ne kadar sakinleşti bu ev

Efkâr diz boyu belli

Ne kadar hercai olsa da gönlüm

Bu aralar biraz kederli

Ne kadar sakinleşti bu ev

Efkâr diz boyu bell

Ne kadar hercai olsa da gönlüm

Bu aralar biraz kederli

Uyandığımda bakan yok yüzüme

Sanki güzelmişim gibi

Manasız zevksiz kim bilir

Beni düşünüp başkalarıyla

Unutma hem sen hem ben

Daha yalnızız daha durgun

Sanma ikimizden biri daha güçlü

Daha olgun

Çoktan küstürdük hatıraları

Kırıldık tam ortadan

Şimdi acaba hangimiz

Biraz daha yorgun

Unutma hem sen hem ben

Daha yalnızız daha durgun

Sanma ikimizden biri daha güçlü

Daha olgun

Çoktan küstürdük hatıraları

Kırıldık tam ortadan

Şimdi acaba hangimiz

Biraz daha yorgun

Uyandığımda bakan yok yüzüme

Sanki güzelmişim gibi

Manasız zevksiz kim bilir

Beni düşünüp başkalarıyla

Unutma hem sen hem ben

Daha yalnızız daha durgun

Sanma ikimizden biri daha güçlü

Daha olgun çoktan küstürdük hatıraları

Kırıldık tam ortadan

Şimdi acaba hangimiz

Biraz daha yorgun

Unutma hem sen hem ben

Daha yalnızız daha durgun

Sanma ikimizden biri daha güçlü

Daha olgun çoktan küstürdük hatıraları

Kırıldık tam ortadan

Şimdi acaba hangimiz biraz daha yorgun

,