En Son Eklenen Tv Kanalları

Sertap Erener Dım Dım Dinle

Müzik Dinle
Sertap Erener - Dım Dım Şarkı Sözü
Kendime iyi davranamadım
Son günlerde de pek iyi uyuyamadım
Sonra boşverdim bi çay aldım
Gözlerimi kapatıp mırıldandım
Dım dım dım dım mırıldandım
Dım dım dım mırıldandım
Dım dım dım dım mırıldandım
Dım dım dım mırıldandım
Umurumda değil düşmüşüm kalkmışım
Kalp mi kırmışım günah mı almışım
Dilime güzel bir şarkı dolamışım
Dokunmayın bana aklımda değil başım
Dokunmayın bana aklımda değil başım
Dokunmayın bana aklımda değil başım
Ses çıkarmadım toz kaldırmadım
Yine de kimselere yaranamadım
Sonra boşverdim bir çay daha aldım
Gözlerimi kapatıp mırıldandım
Dım dım dım dım mırıldandım
Dım dım dım mırıldandım
Dım dım dım dım mırıldandım
Dım dım dım mırıldandım
Umurumda değil düşmüşüm kalkmışım
Kalp mi kırmışım günah mı almışım
Dilime güzel bir şarkı dolamışım
Dokunmayın bana aklımda değil başım
Dokunmayın bana aklımda değil başım
Dokunmayın bana aklımda değil başım
Mırıldandım… Mırıldandım
Mırıldandım… Mırıldandım
Dım dım dım dım mırıldandım
Dım dım dım mırıldandım
Dım dım dım dım mırıldandım
Dım dım dım mırıldandım
Umurumda değil düşmüşüm kalkmışım
Kalp mi kırmışım günah mı almışım
Dilime güzel bir şarkı dolamışım
Dokunmayın bana aklımda değil başım
Umurumda değil düşmüşüm kalkmışım
Kalp mi kırmışım günah mı almışım
Dilime güzel bir şarkı dolamışım
Dokunmayın bana aklımda değil başım
Dokunmayın bana aklımda değil başım
,