En Son Eklenen Tv Kanalları

Gokmen - Darısı Başıma

Müzik Dinle
Gökmen - Darısı Başıma

Biri kalbini parçalıyorsa kendine güldürüyorsa
Vaktini kullanıyorsa değmez ona değmez
Aşkını bekletiyorsa bile bile özletiyorsa
Halimi anlamıyorsa kralı gelse bana gelmez
Bitsin her şeyi alıp gitsin
Başka birini sevsin umurumda değil
Gelsin değeri bilen gelsin
Aşk yaşamaya değsin nihayete ersin
Darısı başıma bu yeni yaşıma
Aşkın yarışına ben girmeyimmi
Bak kanmam azına ayağın tozuna
Mutluluk pozuna ben girmeyimmi
Darısı başıma bu yeni yaşıma
Aşkın yarışına ben girmeyimmi
Bak kanmam azına ayağın tozuna
Mutluluk pozuna ben girmeyimmi
Biri kalbini parçalıyorsa kendine güldürüyorsa
Vaktini kullanıyorsa değmez ona değmez
Aşkını bekletiyorsa bile bile özletiyorsa
Halimi anlamıyorsa kralı gelse bana gelmez
Bitsin her şeyi alıp gitsin
Başka birini sevsin umurumda değil
Gelsin değeri bilen gelsin
Aşk yaşamaya değsin nihayete ersin
Darısı başıma bu yeni yaşıma
Aşkın yarışına ben girmeyim mi
Bak kanmam azına ayağın tozuna
Mutluluk pozuna ben girmeyimmi

,