En Son Eklenen Tv Kanalları

Vedat Kilisli - Depresyon Stayla

Müzik Dinle
Vedat Kilisli - Depresyon Stayla

Depresyon stayla 2011,
olmuyor sensiz olmuyor,
gözlerimden yaşlar dinmiyor,
yanıyor yüreğim yanıyor,

kalbim açıyor(x2)

Yoww ye
ben seni deli gibi severken yarim,
sonunu da bilmedim beni heder ettin,
çağırmasanda ben yine geldim,
seni ben sevdim,
sana yemin ederim,
gözlerim ağlar,
bedenim sızlar,
sen yoksun ya kalbim yanar,
yansa kalbim yine sana ağlar,
aşkımı bilemezsin
iyi sende,
yine sana deli gibi bağlamışken,
gecem gündüzüm ayırt edemezken,
ben seni kalbimden atamazken,
sen gittin elleri seçtin,
deli gibi bende sana bağlandım,
sen benim aşkım ,sen benim herşeyim,
son nefesimde bak ben severim,
sen iste benden ömrümü veririm,
son sözlerime geldim bende,
yine sana yazdım ben bu bestede,
sen beni hiç mi sevmesende,
ben seni ölümüne sevdim aşşşkımmm.

olmuyor sensiz olmuyor,
gözlerimden yaşlar dinmiyor,
yanıyor yüreğim yanıyor,

kalbim açıyor (x2)

yow yeee

dur gitme demiştim yarim,
sen beni bile bile satıpta gittin,
aşkımı ,sevğimi ,ömrümü verdim,
sonunda gittin beni mahvettin,
durdurak bilmedi bende ki sözler,
gimedi benden hayalin dön gel,

(Şiir kısmı .P )
evet.gitmedi benden hayalin dön gel,

deli gibi sevdim çektin gittin ,
değermiydi(vurgu) sevgilim,
ama ben şunu bliyorum,
mutluluk uzak durur o yara, (sen mi geldin yine be at yarra – o yee)
yüzün,yüzün hiç gülmez,
yalnız kalırsın sonsuza,
hep,hep açı çekersin,
hepte ağlarsın,
aşk ve sevgiden ,

sonrada bıkarsın(x2)
sevgilim

aş açısı yüreğimde saklı,
sana olan aşkım beni benden aldı sevgilim,

sana olan aşkım beni benden aldı(x2)

Deprasyon staylaa

Şarkı Sözü,Şarkı Dinle,Dinle,Klip İzle,Müzik Dinle,Mp3 Dinle,Video Klip,İndir,Söz,Sözleri,Şarkısı,Şarkıları
,