En Son Eklenen Tv Kanalları

Sinan Akçıl - Hande Yener - Söndürülmez İstanbul

Müzik Dinle
Sinan Akçıl ft. Hande Yener - Söndürülmez İstanbul

Sinan Akçıl:

Oluyor bazen,

yine bir yerden sesini duydum zannettim,

aradim durdum,neyini buldum?
koca ISTANBUL vazgectim

Hande Yener:

Senin icin ben,herseyi yaptim,

herseyi yapmakla kalmadim,

adini aldim icine koydum,

sarki da oldun sen iste


Sinan Akçıl & Hande Yener:

bize geri donuste,

beni de bekle,

kosarak geldim ardindan,

yine kaybedersem ben,

tam da kosarken,

yakarim sehiri her yandan


Hande Yener:

Oluyor bazen,

yine bir yerden sesini duydum zannettim,

aradim durdum,neyini buldum?

koca ISTANBUL vazgectim

Sinan Akçıl:

Senin icin ben,herseyi yaptim,

herseyi yapmakla kalmadim,

adini aldim icine koydum,

sarki da oldun sen ist

Sinan Akçıl & Hande Yener:

bize geri donuste,

benide bekle,

kosarak geldim ardindan,

yine kaybedersem ben,

tam da kosarken,

yakarim sehiri her yandan


Sinan Akçıl Şiir:

Sana soylemek istedigim herseyi soylemeye kalksam,

ZAMANI durdurmak bile yetmez,yeni bulmus gibi son anda kaybettim ya seni,

Bir kez daha gidersen ilk gozyasimdan sonra oyle bir yakarim ki,bir daha asla ve asla SONDURULMEZ ISTANBUL...

,