En Son Eklenen Tv Kanalları

Sefa Doğanay - Adın İhanet - Hülya Avşar Show

Müzik Dinle
Başlık

Gittinde ne oldu! Ne değişti yarim..
Yalancı ellere sattın bizi hain
OySa ne hayaller vardı
Uğruna deliren, ben her sözüne güvenen
İnandım! kahrettin bizi yaktın yeniden
Gideceksen niye geldin
Elimi tutup söz verdin
Ağlamadıkmı beraber ne olur susma cevap ver
Unutma gerçekten sevenin ahı tutar
Gururla oynayanın toprakta yeri yok
Dokunma adın aşktı senin bitti nihayet
Bundan böyle adın ihanet
En çok neye üzülüyorum biliyor musun sevgilim
Bir daha böyle sevilmeyeceksin
Kimseler uğruna bu kadar gözyaşı dökmeyecek
ve adına şarkılar yazılmayacak
Giderken söylemiştim ya sana
Sensiz doğan her güneşe ben biraz daha batıyorum diye
Battı o büyük aşkın hemde sana olan tüm ahlarıma rağmen
Unutma gerçekten sevenin ahı tutar
Gururla oynayanın toprakta yeri yok
Dokunma adın aşktı senin bitti nihayet
Bundan böyle adın ihanet..

,