En Son Eklenen Tv Kanalları

Ahmet Selçuk İlkan - Ona Yanarım

Müzik Dinle
Ahmet Selçuk İlkan - Ona Yanarım

Hangi dudak seni böyle anacak

Hangi kollar seni böyle saracak

Hangi aşık sana böyle yanacak
http://www.yenisarkisozu.net/sarki-3364-Ahmet_Selcuk_ilkan_-Ona_Yanarim_Siiri_Sozleri.html

Ben, ben, sana yandım ya ona yanarım, ona yanarım

Kalbimden vursaydın yanmazdım öyle

Sırtımdan vurdun ya ona yanarım

Sakınırken seni gözümden bile

Ellere gittin ya ona yanarım

Sen oldun akıtan hep göz yaşımı

Sen oldun eğdiren bu dik başımı

Aşkımla can bulan sabır taşımı

Yerlere çaldın ya ona yanarım



Selami Şahin:

Kalbimden vursaydın yanmazdım böyle

Sırtımdan vurdun ya ona yanarım

Sakınırken seni kendi gözümden

Ellere gittin ya ona yanarım



Ferhat Göçer:

Vefasızsın ne yapayım

İhanetmiş senden payım

Tanrımızsın ki tapayım

Sevdim seni ona yanarım



Selami Şahin:

Hiçe saydın onurumu,

Yere serdin gururumu,

Düşünmeden hiç sonumu

Yandım sana ona yanarım



Ahmet Selçuk İlkan:

Bir sevda yaşattın bıçak sırtında

Senin olsun artık tacın, tahtında

Bir ömür harcadım senin uğrunda

Sen bana ne verdin ona yanarım

Resmine baktım da düşündüm demin

Hani sözün sözdü, yeminin yemin

Peki bu yalanlar, bu gözler kimin

Ben sana kandım ya ona yanarım



Selami Şahin:

Bir sevda yaşattın bıçak sırtında

Senin olsun artık tacın, tahtında

Bir ömür harcadım senin uğrunda

Sen bana ne verdin ona yanarım



Ferhat Göçer:

Vefasızsın ne yapayım

İhanetmiş senden payım

Tanrımızsın ki tapayım

Sevdim seni ona yanarım



Selami Şahin:

Hiçe saydın onurumu,

Yere serdin gururumu,

Düşünmeden hiç sonumu

Yandım sana, ona yanarım



Ahmet Selçuk İlkan:

Şimdi radyolarda çalan bu şarkı benim için veda marşı

Senden, senden son dileğim bir mezar taşı

Uğrunda öldüm ya ona yanarım, ona yanarım, ona yanarım

,